niedziela, 29 września 2013

Purystyczny Poradnik Młodego Psychopaty (36)

7 komentarzy:

  1. Idzie rolnik na pole, patrzy, a tam: w gruncie rzeczy.
    (Licealistka mówi, że suche.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wersja z cmentarzem już nie jest sucha! Jest zarąbiście nonkonformistyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wychodziłem rano z pokoju hotelowego, a oni siedzieli w kółku pod drzwiami na dywanie, wszyscy ubrani w czarne peleryny z kapturami, wokół świece. W końcu już miałem tego dość. Pewnego dnia, zamiast jak zwykle minąć ich bez słowa, podszedłem bliżej, kucnąłem, wziąłem głęboki oddech, zdmuchnąłem świeczki i zaśpiewałem „Happy Birthday”.
    Wierzcie mi, nie byli zachwyceni. (Tak mi się z tym cmentarzem skojarzyło.)

    OdpowiedzUsuń
  4. To akurat wiedziałem. Historia piękna!

    OdpowiedzUsuń