niedziela, 9 listopada 2014

Purysta dla Mateusza!

Kiedy po raz pierwszy pojawił się pomysł Purystycznego Poradnika Młodego Psychopaty, zaplanowany był on jako byt w 100% wirtualny. Zdjęcia znanych i (nie)lubianych z wersją drukowaną w dłoniach, były żartem i zgrabnym fotomontażem, podobnie jak informacje o konwojach spieszących z paletami Poradnika do księgarń na całym świecie. Tak miało pozostać (pomimo licznych pytań dotyczących możliwości nabycia tej pozycji), aż do momentu, gdy poznałem bliżej historię Mateusza, młodego chłopaka, którego miałem szczęście spotkać rok temu w bibliotece w niewielkiej miejscowości Nowa Ruda. Jakiś miesiąc temu dowiedziałem się, że Mateusz został zakwalifikowany na operację Selektywnej Rizotomii Grzbietowej w USA. Niestety na operację potrzeba aż 200 tysięcy złotych! Aż takiej kwoty nie mam - sam mam problemy ze związaniem końca z końcem, płatnościami, ratami i zaspokajaniem potrzeb rodziny i licznych urzędów i instytucji, ale mam zdrowie, o które walczy teraz ten młody człowiek. Postanowiłem wspomóc akcję zbierania pieniędzy na operację wydając "Purystyczny Poradnik Młodego Psychopaty. FLAKI! ZŁO LEJEM", a cały zysk ze sprzedaży książki przeznaczyć na ten cel. Jeszcze do końca nie wiem jak to będzie wyglądać - dopiero włączyłem myślenie, ale mam nadzieję, że pomysł wypali i dołożę się do pełnej sprawności Mateusza - mojego kumpla. Wstępny termin premiery Poradnika planowany jest na maj 2015 roku - podczas Warszawskich Targów Książki.


Projekt okładki powstał hektar czasu temu - chyba wreszcie się przyda!

PS. Niestety zdarzyło się, że w czasie przygotowywania materiału do książki spaliło mi dysk i wszystkie oryginalne pliki szlag trafił. Nie zdążyłem z jej wydaniem i wsparciem Mateusza przed wyprawą do Stanów, ale słowa (żebym zdechł) dotrzymam i pieniądze przekażę później. Może przyda się do opłacenia rehabilitacji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz