środa, 4 lutego 2015

Zagłosuj na Czasami Kalafior!


Zapewne wielu z Was (a przynajmniej wszyscy Ci którzy mnie znają) zastanawia się, co też na moim blogu robi ten baner. Tak, choć zapewniałem, że nie będę Was namawiał do oddawania na mnie głosów, postanowiłem zmienić zdanie. Hipokryzja? Niekoniecznie!

Choć moja opinia na temat wybierania najlepszego bloga poprzez głosowanie sms-owe nie zmieniła się, to dotarło do mnie, że w tym roku, wystawiając bloga Czasami Kalafior nie walczę tylko o laur dla siebie - walczę o jeszcze jednego człowieka, któremu wydając "Purystyczny Poradnik Młodego Psychopaty" postanowiłem pomóc. A więc im więcej osób wie o blogu i poradniku, im dalej zajdzie on w konkursie, tym większa może być moja pomoc dla pewnego niesamowitego dzieciaka - Mateusza. Choć wystawiłem jeszcze dwa inne blogi, choć do konkursu zgłosiłem dwa teksty, proszę o Wasze głosy tylko na ten jeden - na Czasami Kalafior.

Wysyłajcie więc sms-y o treści H11468 na numer 7122.

Koszt sms-a to 1,23 zł. Dochód z sms-ów zostanie przekazany Fundacji DZIECI NICZYJE, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy!

Nie chcesz wysyłać SMS-a - OK, nie mogę Cię do tego zmusić - możesz jednak pomóc w inny sposób - zamieść na swojej stronie, blogu, vlogu, profilu fb linka lub logo akcji zamieszczone poniżej. Im więcej osób wiedzieć będzie o tej stronie, im więcej osób zechce wejść w posiadanie poradnika, tym większa może być moja pomoc Mateuszowi!
Pamiętajcie - cały zysk trafia na jego konto, żadna tam złotówka minus VAT od miliona obrotu w letni dzień targowy jeśli przypada akurat w trzecią środę miesiąca!

Nie bądź żyła - pomoc w promocji nic Cię nie kosztuje a zyskać można naprawdę dużo! Rozumiemy się?! :)

Więc do roboty!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz